Výberové konanie na obsadenie pracovného miesto referent obchodných činností Štátnej filharmónie Košice
Predkladaný termín nástupu: dohodou
Miesto výkonu práce: Moyzesova 6, 040 01 Košice
Ponúkaný plat (brutto): v zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov
Druh pracovného pomeru:
- plný pracovný úväzok 37,5 hod. týždenne
- pracovná zmluva sa uzatvára na dobu určitú na 1 rok s možnosťou jej predĺženia na dobu neurčitú
Požadované kvalifikačné predpoklady:
- Úplné stredné odborné vzdelanie alebo vysokoškolské vzdelanie 1. stupňa alebo 2. stupňa v odbore ekonomika, právo, alebo verejná správa
Požadovaná prax:
- v oblasti obchodných činností, najmä v oblasti predaja a prenájmov
- v oblasti uzatvárania obchodných zmlúv
Iné požiadavky:
- spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu
- bezúhonnosť preukázaná výpisom z registra trestov
- vodičský preukaz skupiny B - aktívny vodič
- znalosť práce s PC na profesionálnej úrovni
Jazykové znalosti:
- slovenský jazyk - aktívne
- anglický jazyk - aktívne
Osobnostné predpoklady:
- výborné komunikatívne a predajné zručnosti,
- výborné verbálne i písomné prezentačné zručnosti
- kultivované vystupovanie
- logické a analytické myslenie
- tvorivý a aktívny prístup k práci
- organizačné schopnosti a schopnosť riadiť kolektív
- schopnosť riešiť krízové situácie
- spoľahlivosť, dôslednosť, zodpovednosť, samostatnosť, diskrétnosť
- praktické myslenie, precíznosť a zmysel pre detail
Náplň práce:
- Vytváranie, vyhodnocovanie a optimalizácia obchodnej stratégie ŠfK s cieľom maximalizovať objem prenájmov, resp. komerčných aktivít ŠfK.
- Vytváranie marketingovej stratégie a cenotvorby, vykonávanie prieskumu trhu, oslovovanie potenciálnych zákazníkov, nadväzovanie obchodných kontaktov, vyhľadávanie nových zákazníkov, starostlivosť o existujúcich zákazníkov.
- Príprava podkladov na obchodné rokovania, osobná účasť na obchodných rokovaniach, uzatváranie obchodných zmlúv.
- Zabezpečovanie realizácie zákaziek a ich evidencia a administratívne spracovanie.
- Aktívna osobná, telefonická a elektronická komunikácia s klientmi za účelom upevnenia, rozvoja a rozšírenia obchodných vzťahov.
- Prezentácia služieb a možností prenájmov majetku ŠfK v súlade s vývojom trhu a konkurencie, monitorovanie konkurenčných aktivít, sledovanie situácie na trhu a jej analyzovanie, prípravu a spracovávanie návrhov na cenové ponuky, tvorba cien za prenájom a samotné prenajímanie majetku ŠfK iným subjektom.
- Plánovanie a evidencia obsadenosti priestorov v súčinnosti s umelecko-prevádzkovým úsekom ŠfK.
- Zabezpečovanie činnosti usporiadateľov, obsluhy šatní, ochrannej služby pre návštevníkov koncertov ŠfK a iných podujatí a spoločenských akcií, ako aj ďalší personál podľa druhu konaných podujatí a podľa potrieb umelecko-prevádzkového úseku, alebo objednávateľa.
- Vykonávanie administratívnych činností súvisiacich s dohodnutým druhom práce, spracovávanie prehľadov, štatistík a analýz.
Informácie o výberovom konaní:
V prípade, že Vás pozícia zaujala a spĺňate stanovené požiadavky, zašlite nám, prosím, Váš štruktúrovaný životopis a žiadosť o prijatie do zamestnania v termíne do 31.3.2019 poštou na adresu sídla Štátnej filharmónie Košice, alebo e-mailom na adresu: sfk@sfk.sk.
Kontaktné údaje:
Štátna filharmónia Košice, Moyzesova 66, 040 01 Košice
www.sfk.sk
Kontaktná osoba:
Ing. Helena Petrovičová, tel.č.:055/2453104, e-mail: helena.petrovicova@sfk.sk
Na stiahnutie:
Referent obchodných činnosti.pdf

Pozvánka na verejný odpočet ŠFK
- 15.04.2025
Absolútna hudobná špička cestuje na KHJ
- 09.04.2025
Šostakovič a Weinberg: Ani sovietska cenzúra neumlčala ich múzy
- 03.04.2025
Svetový Roman Patkoló po troch rokoch opäť v Dome umenia
- 31.03.2025
Roman Patkoló: Najpodstatnejšie je tvoriť krásnu hudbu
- 27.03.2025
Aj Čajkovskij má svoju 5. „osudovú“. Nalaďte sa na ňu ešte pred štvrtkovým koncertom
- 26.03.2025